Primul spot de campanie

Este pentru prima dată în viaţa mea de când accept un astfel de spot electoral. Vă rog să mă credeţi că aceste imagini m-a făcut pe mine să înţeleg că acest spot duce, cel puţin în mintea mea la o reunire, la o readunare a cetăţenilor români care au plecat din ţară dar şi românii PDL-ului. Pentru că indiferent cât vorbeşte HOARĂ de la PDL despre faptul că numai PDL vrea să reformeze şi că ei sunt buni, mă duce pe mine la faptul că există două românii. Acele două Românii pe care Adrian Năstase le-a spus în 2004 la alegeri.
Ce să spun eu unul îl VOTEZ pe Mircea Geoana, numai aşa vom putea reveni la normalitate. Tind să cred că pentru prima oară după 20 de ani de tulburare politică dusă de acest Marinar, va lua sfârşit în 22.11 respectiv 06.12.2009, alegând-ul pe Mircea Geoană. Vă îndemn să veniţi la vot şi să scoatem ţara aceasta din viitoare dictatură a acestu Marinar. Trimiteţi-l din nou pe mare sau la PUŞCĂRIE. Acolo îi este locul.

1 comments:

Anonymous said...

Este foarte tare!Spune ceea ce trebuie! Mircea Geoana presedinte!

Post a Comment

Aveti dreptul conform Constitutiei sa va exprimati opinia. De asemenea orice comentariu care nu este demn de a se fii publicat in condiţii denigratoare. Acel comentariu va fi cenzurat. Va multumesc!

For visitors from abroad:

You are entitled under the Constitution to express your opinion. Also, any comment that is not worthy to be published in derogatory terms. That comment will be censored. Thank you!