Scrisoare către www.basescu.ro

Domnule Preşedinte, vă rog din suflet să vă retrageti candidatura la funcţia de Preşedinte al României. Sunteţi un pericol pentru această ţară.
Vreau să vă reamintesc faptul că eu trăiesc în Germania, îmi place istoria acestei ţări federale şi felul în care a evoluat. Cunosc istoria nazistă. Iar eu consider şi îmi asum responsabilitatea de a scrie, că sunteţi produsul nazist al lui Hitler. Discursurile pe care le citiţi sau le compuneţi sunt de natură să producă un termen neurologic în mintea dvs. Vă rog să inţelegeţi acest mesaj şi să luaţi măsurile medicale de urgenţă ce poate să producă un derapaj politic cât şi democratic.
http://marianachim.blogspot.com/2009/10/inceputul-unei-dictaturi.html Vă mulţumesc anticipat dacă veţi începe procedura de retragere a candidaturii dvs. Astfel eu voi semnala o problema la Curtea Constituţională prin mai mulţi colegi, printr-o cerere adresată CCR în care contestăm candidatura dvs. la alegerea Preşedintelui pe motive că aţi fi bolnav psihic. În drept constituţional art. 30 îmi exprim opinia. În caz că nu veţi publica acest mesaj pe forum îl voi posta şi pe blogul meu. Cu stima şi respect pentru că aţi înţeles mesajul meu. Vă multumesc!

0 comments:

Post a Comment

Aveti dreptul conform Constitutiei sa va exprimati opinia. De asemenea orice comentariu care nu este demn de a se fii publicat in condiţii denigratoare. Acel comentariu va fi cenzurat. Va multumesc!

For visitors from abroad:

You are entitled under the Constitution to express your opinion. Also, any comment that is not worthy to be published in derogatory terms. That comment will be censored. Thank you!